miércoles, 31 de diciembre de 2014

Adéu 2014

Hola 2014.

com tota l'altra gent faré un repàs del que ha passat mentre feiem junts el camí.

Suposo que ha sigut un any normal, ni blanc ni negre, i m'he mantingut al mateix lloc que l'any passat. No  he avançat gaire, però tampoc he retrocedit.

He fet un curs de pagines we b que m'ha servit per pujar-me l'autoestima i fer vida social i que mons pares deixessin de queixar-se pel fet que estigui a casa sense fer res. Després d'acabar el curs vaig ser dona de casa a temps complet.

Aquest any he aconseguit un repte personal que l'any passat no vaig aconseguir: escriure les 50000 paraules del NaNo. L'escriptura ha sigut la meva afició durant aquest 2014 i ho he agraït força, però després del NaNo he perdut molt i m'he desanimat bastant.
També he decidit que aquest any, si escric, ho faré en català i/o de temes divertits. O sexe, ejem. Bé, poter no sempre en català, però si que vull escriure més en la meva llengua.

De totes maneres aquest any ha sigut una mica chof en el sentit d'amistats. N'he perdut una que no pensava que mai perdria. Els últims mesos havia sigut una relació tòxica i tothom sap què s'ha de fer en aquesta situació per no seguir fer-se mal.

També vaig fer el voluntariat al mun dial de patinatge i ha sigut una experiència brutal. Vaig conèixer a molta gent i vaig parlar molt d'anglès, que era el que volia. Tot i que l'organització va ser un caos, m'encantava veure a tots els patinadors i entrenadors.

I això és tot, 2014. Alts i baixos, com sempre. Tot i que a lprincipi vaig dir que brillaria no he  brillat (gaire).

Adéu 2014.



Hola 2015,

a tu també et vull dir els propòsits que tinc encara que no els cumpleixi.
Primer vull corregir tota la novela del NaNo, "sexo y cupcakes", per més vergonya que em faci llegir-la.

També m'agradaria fer esport un cop a la setmana (els 7min) o més sovint. Tam bé m'agradaria apuntar-me aun grup de volley, però no n'hi ha cap a Reus...

No sé quina afició serà la del 2015, però vull fer un coses creatives, moltes coses creatives, com a mínim un cop al mes.

I finalment vull fer amb la Edi el nostre projecte de les bruixes.  Vull que tingui èxit i ens fem una mica famoses per, algun dia, arribar a treballar a Dreamworks o Pixar.

Això és tot, 2015, espero que ens portem bé.


2 comentarios:

  1. I tant que has brillat, ni que uns dies brillis més que altres (com tot, va a dies), has brillat.
    Tens talent i creativitat, si hi tens les ganes, ja tens el més important.
    I respecte a l'amistat perduda, la devies haver idealitzat, és decebedor quan passa, però segur que la supliràs per alguna de les amistats bones de debò.

    ResponderEliminar